讓我瘋狂重播好幾天的歌 就是魔力紅的 Animals

那天看到鹹魚再推薦 我就去聽啦

結果就掉坑了 所以我就自告奮勇說有要做這首歌嗎XDD

翻得不好的話也勿噴阿 歌詞可能比較煽情一點 我也想翻的文青點阿(明明就不是裝也沒用><)

話說kelly我先警告阿 這首歌真的超好聽的 

魔力紅 真的超級有魔力啦^^ 希望你們會喜歡 

 

 

Maroon 5 - Animals 中英歌詞

Baby I'm preying on you tonight

寶貝今夜我將獵捕你

Hunt you down, eat you alive

獵捕你的心將你擄獲

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Maybe you think that you can hide

你或許認為逃離的了我的追蹤

I can smell your scent from miles

我能在幾公里之外 .聞到你的香氣

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Baby, I'm

寶貝

So what you trying to do to me?

所以你認為妳能對我做什麼

It's like we can't stop,

我們無法停止貓捉老鼠的遊戲

we're enemies

我們如同敵人

But we get along when I'm inside you

只有在親熱時我們才能和平相處

 

You're like a drug that's killing me

你就像我的專屬毒品侵蝕我的心

I cut you out entirely

我要將你戒掉

But I get so high when I'm inside you

但我們親熱時卻又是如此興奮

Yeah

You can start over, you can run free

你能重頭開始你能自由奔馳

 

You can find another fish in the sea

你能夠在深不可測的大海找到另一條魚

You can pretend it's meant to be

你可以認為是我們命定分開

But you can't stay away from me

但你無法從我身邊逃離

 

I can still hear you making that sound

我依然能夠聽到你的呻吟

Taking me down, rolling on the ground

將我撲倒在地熱情纏綿

You can pretend that it was me, but no

你能可以繼續假裝哪個男人是我你知道不是

 

Baby I'm preying on you tonight

寶貝今夜我將獵捕你

Hunt you down, eat you alive

獵捕你的心將你擄獲

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Maybe you think that you can hide

你或許認為逃離的了我的追蹤

I can smell your scent from miles

我能在幾公里之外 .聞到你的香氣

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Baby, I'm

寶貝

So if I run, it's not enough

我沒有足夠信心遠離你

You're still in my head, forever stuck

你將在我腦海中永恆不滅

So you can do what you wanna do

你可以繼續做任何你想要的事

I love your lies, I'll eat them up

我愛死你所說的謊言我恨不得將他吞噬

 

But don't deny the animal

但不要抗拒野獸的渴望

That comes alive when I'm inside you

我又燃起熱血當我在你身

You can start over, you can run free

你能重頭開始你能自由奔馳

You can find another fish in the sea

你能夠在深不可測的大海找到另一條魚

You can pretend it's meant to be

你可以認為是我們命定分開

But you can't stay away from me

但你無法從我身邊逃離

I can still hear you making that sound

我依然能夠聽到你的呻吟

Taking me down, rolling on the ground

將我撲倒在地熱情纏綿

You can pretend that it was me, but no

你能可以繼續假裝哪個男人是我你知道不是

Baby I'm preying on you tonight

寶貝今夜我將獵捕你

Hunt you down, eat you alive

 

獵捕你的心將你擄獲

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Maybe you think that you can hide

你或許認為逃離的了我的追蹤

I can smell your scent from miles

我能在幾公里之外 .聞到你的香氣

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

 

Like animals animals

就像野獸野獸

Baby I'm

寶貝

Don't tell no lie, lie lie lie

別太過誠實說謊吧~ 說謊吧~說謊吧~

You can't deny, ny ny ny

你不能抹滅抹滅抹滅抹滅

The beast inside, side side side

內心真實的野獸內心內心內心

Yeah, yeah, yeah

 

 

No girl don't lie, lie lie lie

沒有女孩不說謊的

You can't deny, ny ny ny

你不能抹滅抹滅抹滅

The beast inside, side side side

內心真實的野獸

Yeah, yeah, yeah

 

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals.

就像隻獵食動物

 

Baby I'm preying on you tonight

寶貝今夜我將獵捕你

Hunt you down, eat you alive

獵捕你的心將你擄獲

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

Maybe you think that you can hide

你或許認為逃離的了我的追蹤

I can smell your scent from miles

我能在幾公里之外 .聞到你的香氣

Just like animals, animals

就像野獸一般野獸

Like animals animals

就像野獸野獸

 

Baby I'm

寶貝

Don't tell no lie, lie lie lie

別太過誠實說謊吧~ 說謊吧~說謊吧~

You can't deny, ny ny ny

你不能抹滅抹滅抹滅(扼殺)

The beast inside, side side side

體內裡的野獸內心內心內心

Yeah, yeah, yeah

 

No girl don't lie, lie lie lie

沒有女孩不會說謊 

You can't deny, ny ny ny

你無法否認它

The beast inside, side side side

體內裡的野獸

Yeah, yeah, yeah

翻譯:Kelly 

如有版權問題歡迎告知 會立即改善的 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kelly Cullen17 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()